Kundsupportrepresentant

Vill du vara med på resan och utveckla en av Norges största butiker inom urbana smycken? Motiveras du av att se att hårt, målinriktat arbete leder till resultat? Vår webbutik får fler och fler kunder och vi behöver någon som kan ta emot deras förfrågningar. Vår verksamhet är inte riktigt som alla andras. vi tror starkt på en bra arbetsmiljö med större frihet för individen. På så sätt får våra medarbetare utlopp för sin kreativitet och kan växa tillsammans med företaget.

Arbetsansvar för kundsupportrepresentant:

  • Svarar på förfrågningar genom att förbereda önskad information genom att undersöka, hitta och tillhandahålla information till kunder.
  • Löser problem genom att klargöra frågor, undersöka och utforska svar och alternativa lösningar, implementera lösningar och eskalera olösta frågor.
  • Uppfyller förfrågningar genom att förtydliga den önskade informationen; slutföra transaktioner och vidarebefordra förfrågningar.
  • Förbättrar organisationens rykte genom att acceptera ägarskap för att möta nya och annorlunda förfrågningar, och undersöka möjligheter att tillföra mervärde till arbetsprestationer.

Kundsupportrepresentant Kvalifikationer/färdigheter:

  • Utmärkt verbala kommunikationsförmåga
  • Telefonkunskaper
  • Vänlig och trevlig
  • Datainmatningsförmåga
  • Skriv- och ordbehandlingsförmåga
  • Dokumentationsförmåga
  • Aktiva lyssnande färdigheter
  • Exakt
  • Problemlösningsförmåga

Utbildnings- och erfarenhetskrav:

  • Gymnasiebetyg
  • Ett till två års erfarenhet som callcenterrepresentant

|||Oslo, Norge|||Kundnöjdhet||||||9GXKIn~EpCAtcOQK|||FULL_TIME|||NOK|||TIMMAR|||intervall|||200|||180|||230|| |hot

Kundvagn

Inga fler produkter finns att köpa

Din varukorg är just nu tom.