GRATIS FRAKT PÅ ALLE BESTILLINGER I NORGE.

OVER 4,000 5-STJERNERS ANMELDELSER

TA KEDJEFRAGEN OCH FÅ 15% EXTRA RABATT

BESTÄLLNING + FRAKT

Fraktpriser och leveranstid?

Norge

Gratis standardfrakt (PostNord)

  • Genomsnittlig leveranstid 3-5 arbetsdagar.
  • Du hittar din beräknade leveranstid längre fram i kassan.

Expressfrakt - 179 NOK (PostNord)

  • Genomsnittlig leveranstid 2 arbetsdagar.
  • FRI EXPRESSFRAKT FRÅN 2 000 NOK

Resten av Skandinavien

Standardfrakt 129 kr

  • FRI STANDARDFRAKT FRÅN 1500 kr
  • Genomsnittlig leveranstid 3-6 arbetsdagar.
  • Du hittar din beräknade leveranstid längre fram i kassan.

Resten av världen

Standardfrakt 169 kr

  • FRI STANDARDFRAKT FRÅN 2000 kr
  • Genomsnittlig leveranstid 3-6 arbetsdagar.
  • Du hittar din beräknade leveranstid längre fram i kassan.

Arbetsdagar är måndag till fredag, exklusive helgdagar. Vi behandlar inte beställningar på helger eller allmänna helgdagar; dessa hanteras nästa arbetsdag. Var uppmärksam på väderförseningar och försäljningssäsonger som Black Friday, där leveransen kan ta längre tid. Även om vi gör vårt bästa ber vi om din förståelse för eventuella förseningar.

Det är kundens ansvar att följa spårningsinformationen och kontakta posten vid leveransproblem. Vi hjälper gärna till med återvinning, men lämnar ingen ersättning förrän varan har returnerats eller bekräftats förlorad. Vi kommer att hjälpa dig att återställa en vara efter bästa förmåga, men kommer inte att utfärda en ersättning eller återbetalning förrän varan har returnerats med framgång eller bekräftelse på varans retur kan tillhandahållas.

Hur kan jag spåra min beställning?

Har ett konto?
Logga in på min sida, gå till "Mina beställningar" för status. När din beställning är packad och redo att skickas får du ett spårningsnummer via e-post så att du kan spåra dess rörelse när den tar sig till dig.

Utan konto?
Skapa ett konto med beställningsmailen. Spårningsnummer skickas när paketet är klart.

Vad händer om jag vill ändra eller avbryta min beställning?

Om du behöver göra några ändringar i din beställning, inklusive att justera, avbryta eller ändra leveransadressen, vänligen kontakta oss inom 24 timmar efter att du lagt din beställning. Observera att vårt team arbetar snabbt för att skicka din beställning, så vi kanske inte kan göra ändringar på begäran.

För anpassade, massivt guld och graverade varor kan vi inte avbryta eller ändra beställningen efter att den har lagts.

Min beställning är försenad, när får jag den?

Om din beställning inte behandlas inom det beräknade leveransdatumet kommer vårt kundsupportteam att kontakta dig med en uppdatering inom 48-72 timmar (kolla din inkorg!). Att hålla dig informerad är en högsta prioritet för oss, och vi uppskattar ditt tålamod under denna hektiska tid på året. Som alltid kan du kontakta oss via Live Chat eller via e-post ( support@icefromnorth.no ), om du har några frågor.

Vad sägs om Custom och Solid Gold Orders?

Dessa produkter kräver specialtillverkning, så de kommer att ta allt från 2-4 veckor att skicka. Observera att det under högsäsong kan ta lite längre tid.

Kundvagn

Inga fler produkter finns att köpa

Din varukorg är just nu tom.